LIVRARE SI RETUR

LIVRARE

Gabbi White livrează produse pe tot teritoriul României.  Produsele sunt ambalate corespunzător,in cutii speciale si fiecare comanda este atent verificata pentru a corespunde in totalitate cu cerințele tale. Gabbiwhite.ro nu percepe costuri suplimentare pentru livrarea comenzilor .

In cazul in care coletul ajunge deteriorat,ai obligația sa îl deschizi in fata curierului ,pentru a verifica produsul. In cazul in care si acesta este deteriorat ,ai dreptul de al refuza si de a ne anunța. De la momentul înregistrării comenzii in termen de 1-3 zile lucrătoare comanda va ajunge la tine. Pentru un produs personalizat, care necesita o mai mare atenție,livrarea poate dura intre 4-7 zile.  Pentru produsele aflate în precomanda va anunțam telefonic.

RETUR

Ceea ce ai comandat nu este ceea ce ți-ai dorit? Nu este nici o problemă, poți returna produsul, care fie nu s-a potrivit ca mărime, fie ca model sau ai identificat un defect de fabricație.

Taxa de transport pentru returul coletelor trebuie să fie achitată fie de către client, fie de către Gabbi White, în funcție de anumite situații:

Situatie Taxa suportata de:
Produs neconform Gabbi White
Produs livrat/ambalat greșit sau deteriorat Gabbi White
Mărime nepotrivita Client
Renunțare la produs Client

*Taxa de transport se refera la taxa perceputa pentru expedierea coletului de la client către Gabbi White (in toate cazurile), dar si de la Gabbi White către client (in cazul in care produsul a fost livrat / ambalat greșit sau a avut un defect).

RESTITUIRE CONTRAVALOARE PRODUS

Potrivit OUG nr 34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice în scris comerciantul că renunţă la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului său. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare in care a fost livrat, cu etichetele intacte şi recomandăm să fie în ambalajul original.

PRODUSE NERETURNABILE

Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare in care a fost livrat, cu toate accesoriile si cu etichetele intacte. Daca produsul este returnat intr-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, gabbiwhite.ro isi rezerva dreptul de a solicita costurile pentru readucerea în starea inițiala (dacă este posibil) sau la opțiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

In cazul în care instrucţiunile de utilizare specifice produsului nu au fost respectate în totalitate, sau produsul a fost pătat sau rupt de către client, produsul nu este acceptat la retur.

În cazul în care există un motiv întemeiat pentru care se dorește schimbarea sau înlocuirea produselor atunci returul se poate realiza în termen de 30 zile lucrătoare.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate fie de către client, fie de către Gabbi White în funcție de situație (mai multe detalii despre plata taxei de transport găsiți aici), iar rambursarea contravalorii produsului, inclusiv după caz, a costurilor livrării, se va face în cel mult 14 zile de la retur, în contul bancar trimis de către client la adresa help@gabbiwhite.ro , împreuna cu motivul returnarii.

 

Meniu